Kbra_1992 labneyi mi evet sevdi suzmede yaptim onuda sevdi sknti yok ama peyniri bekletmek banada mantikli geldi yada lor peynir vermek en masumu gibi bilmiyorum cok kararsizim aslinda daha yeniyiz ek gidada kahvaltida peynir muhakkak olsun istiyorum aslinda