mycutebaby Matmazellll geçenlerde biz de baya hasta olduk çok öksürüyordu kızım geniz akıntısı olmuş zaditen kullandık çok iyi geldi ben öksürüğü geçince bıraktım şuan yine öksürüyr gibi ara ara verdim ama cidden uyku yapıyor