Getirden şipariş verdim stt tarihe 3 gün var ama koku geldi bana ağır olmasada rahatsiz etti sizce ne yapmalıyım misafir gelcek tavuk sote yapıyorum tarihinden dolayı içim rahat olsada koku olayı tedirgin ett ne yapayım olduğu gibi atayım mı yok normal mi diyorsunuz