Bebeğim 2 ay 9 günlük son 10 gündür falan kucağımda emzirir gibi pozisyonda uyuyakalıyor yerine yatırıyorum uyanıyordu geri alınca uyuyordu derken uyusun yeterki diye öyle uyumasına müsaade etmiştim. Daha alışkanlık edinmez küçük diye önemsemedim ama şu an ne bebek arabasında uyuyor ne ayağımda sallıyorum uyuyor yok beni istiyor kucağıma alıp emziği takıp hafif zıplayarak sallayınca uyuyor hemen ama ben çok tükeniyorum böyle. Birde neye alıştırsam çok kararsızım kendi kendine uyumuyor asla ama en azından işime gücüme bakabileyim tuvalete gidebileyim hani ayakta iyi oluyordu bana hem dinleniyordum hem eşimde sallıyordu rahat uyutuyordu hemde bırakıyordum işime gücüme bakıyordum. Kundak yapıp sardım ellerimi falan o şekilde bile ayakta sallamayı kabul etmedi. Sakinleştirip tekrar denedim yok yıldım boynum ağrıyor düzleşme var zaten bunaldım napsam