Selam anneler ayak bilegime düzlestirici düstü bebegim kucagımda oldugundan hemen egilip alamadım baya bi derisi kalktı ve cok fazla acısı var 3gündür gecmedi silverdin bi işe yaramadı saglık ocagı madecassolde verdi en iyi ne gelir baska suan acık kıpkırmızı bi görüntüsü var gazlı bezle kremleyip sarıylrum ama süreci nasıl kısaltabilirim bebegimi sallayamıyorum 😔