Thezer malesef doktorlar böyle umursamaz tavırlar sergiliyorlar. Aynısını ben de yaşadım, bebeğim bir kaç haftalıktı, kakasını bir kaç gün yapamadı, sürekli ağlayıp ıkınıyordu, hiç bir şekilde uyutamadım o dönemde. Acile götürmüştüm , hafta sonuydu o zaman , size dediklerine benzer şeyi bana da dediler , “normal bu kadar süre yapmaması, bağırsakları boş zaten çocuğun, hiç bir şeyi yok , rahat ol” deyip gönderdi . Daha sonra çocuk doktoruna götürdük normal muayeneye, duphalac diye bir şurup yazdı. Günde 3 defa iç, sütünden geçer dedi . Bazen de günde 1 defa olacak şekilde 1 çay kaşığı bebeğe verebilirsin dedi . Ben günde 3 defa içtim, bebeğim düzeldi çok şükür. Kendisine verdim bi kac kere ama her içtiğinde anında kustu , ben de ondan sonra bi daha vermedim . Şu an 2 aylık, arada kabızlığı tutarsa o ilacı içiyorum, mama kullanıyor , ondan dolayı kabız olabileceğini söylemişti doktor. Ha acile götürdükten sonrasında , bir kere de farklı bir hastanenin aciline götürmüştüm, orda lavman verdiler , onu yapmıştık ve rahatlamıştı. Sonrasında normal muayeneye götürmüştüm zaten . Bebeğiniz ne kadarlık bilmiyorum ama o lavman ve o şurubu tavsiye ederim yani . Çok geçmiş olsun ♥️♥️♥️