2 gün sonra 4 aylık olucak kuzum var hiçbirşekilde durmuyo bağıra bağıra ağlıyor emmek istemiyor uyumak istemiyor komşular bile diyo artık çok ağlıyo diye 2 gündür bu sekildeyiz gazını rahat cikariyodu oysaki elleri agzindabhep hırsla saldırıyo biyerlere kafayı yemek üzereyim 4 ay atağı mi bi yoksa damaklarimi kasiniyo