Aryaliya Kızlar sezeryan oldum yarın 40 im çıkıyor dikiş bölgesine ağda yapilir mi yapan oldumu bi sakıncası var mi
Ozge5555 Aryaliya kizzz jilet vurmaya bile korkuyorum o bolgeye 5 ay olduda bide agda nasil yapacaksn ay korkarm bn 😭😂
kenankaan Aryaliya ben ne olur ne olmaz diye bir mühlet oraya jilet kullandım. Sezeryandaki dikişler kolay iyileşmiyor. Sizin yerinizde olsam ağda yapmazdım o bölgeye 🙁
Alyabebek34 Ozge5555 çok kötü sezeryan ya 5cm açılmam vardı ona rağmen sezeryan oldum üşütünce falan üstüm mutfakta ıslanınca falan hemen dikişlerim sızlıyor😔
Aryaliya Alyabebek34 vallah dikişim var mi yok mu belli olmuyor hiç bir uyuşma ağrı sızım yok çok şükür 🙏
Ozge5555 Alyabebek34 ayy kiyamam yaa bnde sezeryanm ama suan cok şükür bi skntim yok ama genede korkarm agda vs yapmaya jilet bile vuramiorm korkuya 🙈🙊
Aryaliya kenankaan dikiş olan bölge hariç diğer bikını bölgeye ağda yaptınız mı bi sorun yaşadiniz mi
kenankaan Aryaliya diğer bölgem lazer nedeniyle tüysüzdü 🙂 sadece doğum ve hamilelik nedeniyle biraz kıl çıkmıştı o da tam dikiş yerlerimdeydi. Aşağı taraf temiz olunca bişeye gerek kalmadı
Bualemdeyeniyim Aryaliya ben 40ım cıkmadan gidip yaptırmıştım. Rahat edemiyordum cünkü. Kuaförüm sürekli gittiğimdi sezaryenli oldugunu söylersen orayı dikkatli alır zaten his kaybı oluyor orada hissetmezsin alırken bile
Zeyynep Aryaliya ben 40 ım çıkınca ağda yaptırdım dikiş bölümünde az var zaten orayı cımbızla yada eliyle asıldı 2. Aldırışımda sürdüler ama
Ttugbaa Aryaliya ben bebeğim 2 aylıklen gitmiştim ve korkutmak gibi olmasın ama ilk ağdamda bu kadar acımamıştı öldüm resmenr M belkide psikolojikmendir kendimi acıya hazırladm çünkü 🤣