[silindi] EceSultan ben satıyorum canım avent marka emziremediğim için denemeler dışı kullanılmadı garantisi faturası duruyor hala
ftmnrt ebebekten baby&plus aldım ben fiyatı gayet uygun indirim zamanı 140 a kadar düsmüstü. sıfır olarak oraya bakın isterseniz ben cok memnunum bi sıkıntı yasamadım