Dygyhs geçmiş olsun benim bebeğimde de sağ böbrek 10 mm. Düzelir denildi ama 4 aydır düzelmedi. Aksine böbrek boyutları büyüdü. Sintigrafi, voiding çektirdik. Bir sıkıntı çıkmadı. Sistoskopi yapılması gerek dediler bekliyoruz 🤷♀️ İhmal etmeyin takiplerini yaptırın mutlaka Allah şifa versin 🌸