Skkdkkx Merhaba kızlar 7 gün önce sezeryan doğum yaptım ve bugün kontrole gittim kan pıhtısı kaldığını söledi doktor ve metiler ilaç yazdı böyle bi durum yaşayan varmı açıkcası biraz korktum hem ilacın bebeğe zararı varmı cevaplarınıza ihtiyacım var :((