Asyaca biz torba ile almaya çalışıyoruz ama hem çok hareketli hem de çişini çok az yapıyor torbaya almak çok zor 🤦🏻♀️ benim kızım da huysuz sürekli ağlamaklı ve 3-4 aylar arası sadece 100 gram almış aylardır uyanıkken emmiyor emmek istiyor ama gece uykusunda dahi sancılanıyor sebebini bir türlü bulamadık onun için test veriyoruz 😣