Uygunajda Arkadaşlar benim yıllardır geçmeyen tırnak mantarı için ne önerirsiniz ne yaaptiysam geçmedi kapalı ayakkabı giyince çok kötü ağrıyor buda yurumemi engelliyor benim gibi aynı durumu yaşayıp deneyip fayda gördüğünüz birşeyler var mı
feratlarkupeklergiremez Uygunajda Babamda oluyordu Oceral sprey hem ayağına sıkar hem de ayakkabısına tekrar etmeden geçirdi yine de tedbir amaçlı arada bir ayakkabısına sıkıyor exoderil krem de çok iyi