Bebeğim 2 aylık, gaz sıkıntısı vardı ama biraz azaldı gibi bi süredir kaka yapamıyor, 20 günlükten beri sürekli ıkınma halinde, öyleki gündüz uykusu var uyutuyorum 10 dk sonra ıkınmayla uyanıyor geri uyuyor uyanıyor, böyle böyle 1 saati geçieiyoruz artık kafayı yicem. Gece uykuları düzgündğ o da 2 gündür çok kötü. Bu ıkınma geldiğinde mi uyanıyor başka şeymi artık anlamıyorum. Masajlar damlalar müzikler herşeyi denedim artık çıldırcam ne zaman biticek bu ya