Bryumakmutluluk Selma-aygun37 Sultangazi neresindesin canım ben hissetmedim hiç Allah beterinden korusun bi daha göstermesin Rabbim
Selma-aygun37 Bryumakmutluluk Cebeci de kaynanamla aynı binadayiz benim üstümde oturuyo oda hhissetmemis hareket halindeyken hissetmemis olabilirsin ben oturuyordum baya saklandım hata TV ünitesinin kapakları sallandı
Mervehtp81 Kelebeksu ben duzcelyim rabbim beterinden korusun ayakta duramaacak kadar sallandı cocugu alip zor cktim evden😏😏😏
Mervehtp81 Bebek-annesi amaaa o sitenin karşı sokağından girince fatih mahallesinde oturuyorum bende😁