@Bebegimm1 benim kızım şuan iki yaşında ben 5 ayı bitince oturtmaya başladım kendi başına oturması çok sürmedi zaten.ek gıda verirken de koltukta oturuyordu hiç sıkıntı yaşamadım.beline vs bir zararı olmasından korktuğum için oturtmaya çalışmadım çok şükür dediğim gibi desteksiz oturmasida çok uzun sürmemisti.