Gizem123 https://go.4vio.com/4b73c6v https://go.4vio.com/46d3c75 doktor %51 kız dedi ama ben videoyu izleyince pipi gördüm sizde bakarmısınız. 2 hafta sonra randevum var ve kafayı yicem çok kızım olsun istiyodum. Yani ben görüyorsam doktor neden görmedi. İlk videoda en başta boş bişi göremiyorum diyor ama video bitiminde bacak arasında bişey var
Katya Gizem123 canım büyük bir oran vermemiş doktor, %50 kız olur zaten o üzerine %1 eklemiş. Neden kafayı yiyorsun hiç anlamadım?
UraSsmom Gizem123 Benim bi oğlum vardı ben de çok kız istedim ama bi oğlum daha oldu kafayı da yemedim. Yemezsiniz korkmayın 😂
ikibabybirmom Gizem123 %49da erkek o zman 🤣 şakacı bı doktormuş. Çıkıntı var fotoda evet kaç haftalık bebek
Gizem123 Katya bi oğlum var bide kızım olsun çok istedim eşime bence kız ama yinede bekleyelim demiş ben kendimi çok kız bebeğe hazırlamıştım o yüzden kafayı yiyiyorum