Deletedmom0015 gelişim geriliğinden ziyade düzgün kilo alamama oluyo benm kızmda tekrarleyp durdu kızm 4.750 dogdu suan 6.600 yani hala 2 kilo alamadi 4 aylık bu arada cok üzülüyodm ama artk ğzülmüyorm cnkü boyu uzuyo elhamdülillah uzamasaydı hem kilo hem boy bu afer gelişim geriliği olrdu kızım dogdugunda akcger enfeksiyonu gecirdi hastaneye yattı ondan sonea gazdı enfeksiyondu derken ilk defa 25 gndir bi sorun yok inşallah bidahada olmaz enfeksiyon cokturuyo cocuklari 😔