İstanbuldan bir anda fena hissettik. Kısa sürdü ama sağlam vurdu. Küçüğünü eşim yeni uyutup yatırmıştı ben ona koştum,abisini babası kapmış o panikle giydirdik üstlerini hemen 🤦🏻♀️ Eşim çorapları getir diyor. Beklenen büyük istanbul depreminden dolayı hep diken üstündeyiz zaten. Devamı gelecek mi,ne olcaz diye beklemek çok zor. Rabbim yavrularımızın hatrına korusun. Tekrarını yaşatmasın