10 aylık kızım 3 gündür grip. Ben kızım grip olunca asla peçete kullanmam her aktıgında gider yıkarım. Ama bugün hapşırınca burnundan kanda geldi. Çok azdı ama korkuttu beni. Hemen doktora gidecektim ama internette tekrar edilirse gidilmesi gerektiğini söylemiş. Yinede guvenemedim İçim rahat etmedi. Sizce anneler korkmam gerekli mi