Merveenuur16 İki buçuk aylık bebeğim var.Gözleri çapaklanıyor ve ağlamadığı halde gözünden yaş geliyor.Bunun için göz doktoruna mı yoksa çocuk doktoruna mı götürmeliyim?
Sunayusuf Merveenuur16 benim bebeğim de öyle olmuş gözleri yaşariyordu sonra capaklanma oluyordu çocuk doktoruna götürdüm damla ve krem yazdı 2 günde iyileşti benim bebeğim o zaman 2 aylık falan da