61arzu Bende cok korkuyorum cnm sürekli avizeye bakiyorum ama bir kere daha yaşadım depremi ve çocukları alip panikle indim hemen ama araştırma falan yaptım evde beklemek daha güvenli vs diye çocuklarım için soğuk kanlı olmaya çalıştım ama kemiklerim titredi baya.sende panik yapma dua et rabbim korusun. bide ben hamileyim korktum ınsallah bebek etkilenmez 😓. çanta hazırla bende hazirlayacagim el altina koy hemen alip çekyat yanına eğil.