Tugce merhaba, 10 aylık anneyim bende. Bebeğim için daima gerekli olan şeyleri aldım, almaya devam ediyorum ama buharlı pişiriciyi alıp almamak arasında çok düsündüm sonra tencere icerisine konulan buhar aparatını alınca, iyi ki diğer makineyi almadım dedim. Bu benim görüsüm, kullanıpta memnun olanlarda var tabi ki ama ben gerek duymadım🙏🏻