Elif1150Ecem Denizzz88 Aminnnnnnnnnnnn canım 🤲🏻 yakın il olaraktan Bilecik te bile hissettik Rabbim korusun bu kış da …😔
1ana1bebe Noname21 ya hayırlı olsun, e5 in üstünde kaliyorsunuz siz biz e5 in alt tarafında sahile daha yakıniz ama herkes aydınlıda sifada oturuyor
Vanilyaaa 1mom1babyy merhaba canım bende Bağcılardayim bende hissettim koltukdaydim baya sallandı koltuk hangi semt??
Noname21 1ana1bebe sırada oturmak istemem acikcasi😀 sahile yakınsa ne güzel burda siteden çıkınca yoğun araba var yürüyerek hicbiryere gidiomiyor