YorgunAna07 15inde olucaktım ama saatler uymadı gittiğimde kapalıydı bizde bebeğin özel aşısı var 20 lerinde o zaman olursun eşim dedi acaba geç kalmış olmam dimi, ilk dozu Ekim 15 de oldum
elifineylulu YorgunAna07 geç kalmış sayılmazsın canım ama çok fazla erteleme bebisle gittiğinde sende olabilirsin
YorgunAna07 Arel45 olucam hemen zaten ama zamanı geçmiş mi oluyo illa 1 ay sonra mı olunması gerekiyo
YorgunAna07 elifineylulu anladım aynen bende onun aşısı ile olucam malesef iş dolayı ile her zaman izin alamıyo eşim, olucam hemen