Hnm44 Çok direndim çok uğraştım ama ağlama krizleri uyumamaya çare bulamadım . Ve bugün bir ç. Kaşığı anason verdim. Çok kızdım bugünlerde bebeğime de dedim anason slzararli da senin kizman daha zararlı !! uyumuyor sancısı çok ağlıyordu . Verdim en son .
semaahmet Hnm44 niye öyle düşünüyorsun cnm ben bir aylıkken verdin hep üç aylıktı gaz sancısı kalmadı ne yapalım bazen ilaçlar dahil fayda etmiyo ben biz zarari olduğunu düşünmüyorum
afraninannesii Hnm44 hiçbir işe yaramıyor boşuna vermeyin. Ihlamur vs 20cc kadar verebilirsiniz. Doktorunuza sorun yine tabii ki. Uykularının düzene girmesi 6.ayda başlıyor. Daha az uyanıyorlar. Eğer uyusun istiyorsanız akşamları bir rutin yapın. Sabırlı olun. Alışınca uykusu daha kolaylaşacak.
Busraaa333 Hnm44 verim cnm ne olacak ben 20 günlükten beri sab simplex ilaç kullanıyorum ama içmezse gazdan mahvoluyor ne uyku ne huzur kaşıyor bebekte iyilikleri için sonuçta kimyasal biley de değil ki üzülmeyin
Eliffmomm Neden sanki bebeğinize eroin vermiş gibi uzuluyosunuz ki ben dde kullandım hicbi zararı yok Allah aşkına kendinize eziyt etmeyin neticede biz de insanoğluyuz iyi etmişsiniz
Mom4565 Eliffmomm aynen çok doğru yazmisiniz doğumdan 1 ay sonra rezene anason kimyon papatya verilebiliyor özel bebekler için hazırlanıyor almanlar hep tavsiye eder bende verdim gayette faydasını gördüm
Prensescim Ben bebeğime vermedim ama kendim aktardan kendime rezene anason papatya çemen yaptırdım içiyorum sütümden geçsin diye
semaahmet Hnm44 Tatlim benim oğlum uyuyordu ben kendim içerken bebeğimde veriyordum ki masaj duş aldiriyordum bide onu yakmayacak sıcaklıkta olucak ama havlu ısıtıp koyuyordum mis gibi uyuyordu canim
Eliffmomm Hnm44 Gun içinde 3 4 kere 2ser Cay kaşığı veriyordum ben kimyon çayının faydasini gördüm asıl gaza bizim için en iyi gelendi
Mom4565 Hnm44 30 milime kadar verebilirsiniz aczaneden aldınız demi papatya ve rezene de verebilirsiniz hiç bişey olmaz 5 aylık kızım hala veriyorum ben doktorum verebilirsiniz dedi zaten bebek çayı bitkisel
Krtgl4 Hnm44 yahu kuzusum ne diye kendine eziyet ediyorsun bebeğinin kötülüğün yapmıyorsun ya. Bende verdim hemde kaç defa hiç bir zararını görmedim bu kadar yıpratma kendini annesii😌