Minasuyunannesiii Merhaba bayanlar günaydın sizlere birşey danışacağım 6,5 aylık kıxım var sacımı boyatmayı düşünüyorum kokusuz boya ile sizce herhangi bi zararı sorun olur mu yapan varmı?☺️