Cennetkokulum2020 Kızlar var mı koton da çalışan? Oğluma eşofman aldık 2 ay oldu dizleri yırtıldı normalde değişim yapıyorduk böyle bir şey olunca ama alacak bir şey bulamadım iade alırlar mı?
Reyna Cennetkokulum2020 hayır almazlar kotonun ürünleri hiç kaliteli değil zaten oradan almayın birşey
Deletedmom0099 Cennetkokulum2020 ben lcwden kot almıstım kendime, 1 ay olmadan ağ kısmından kumaşı attım götürdüm karşılığında başka ürün aldım iade yok
BurcuKucuk Cennetkokulum2020 yok artık. Giydirin, kullanın, defalarca yıkayın sonra dizleri yırtıldı iade edeyim…
Cennetkokulum2020 Reyna ay evet üst 60 alt 70 miydi neydi bugün çok daha kaliteli takım aldım toplam 70₺ içime oturdu 🤦♀️
Cennetkokulum2020 BurcuKucuk 2 ay oldu ama bi alt pijamaya 70₺ verdim 2 ay için vermedim o parayı bu arada evet ürün deforme olursa alıyorlar 😉
Deletedmom0099 Prensesbella sıkıntı çıktığı için değiştirdiler evet, 1 ayda da kumaşı atmaz yani atmamalı 😂 barkodunu okutuyo son fiyat neyse o rakam üzerinden yeni ürüne o miktarda indirim yapıyolar
Nurtalib Cennetkokulum2020 lcw dan kendime tunik almistim tüylenme yapti götürdüm aldilar ama yerine baska bi sey aldim