Swtlna Bakıcı bugün öyle pat diye işi bıraktığını söyledi. Öğretmenim, pazartesi okula gitmek zorundayım, bakacak kimsem yok, ne yapacağım ben şimdi
Babybloom Swtlna derdi neymiş yaa ne ayıp. Belirli bir süre önceden bildirmesi gerekmez mi? sigortalı çalıştırıyorsanız tazminat talebinde bulunabilirsiniz.
FmEbru Swtlna öyle şeymi olur özel bi nedeni varmıydı açıklama yaptımı bebeğiniz kaç aylık kimseye güven olmuyor malesef bende 18 aylıkken mecbur kreşe başlattm benimkide bahaneler bularak bıraktı haftaya başlıcam bidahaki ay başlıcam diyip gelmedi
Bircicekkiz Swtlna bencillik etmiş önceden haber vermesi gerekirdi. Arkadaşnda yok mu bikaç gün idare edebileceğin eşin ne iş yapıyo
Swtlna Urazmom yorgunum hastayım, devam edemeyeceğim ben dedi, tek açıklama bu. Yarıyıl tatiline kadar idare edin zam yapalım falan dedim yok. 2 günde çocuk nasıl başkasına alışacak kime bırakıcam, çok zor durumda kaldım ya
Swtlna FmEbru yorulmuş, hastaymış gücüm yok dedi başka bir şey yok bildiğim. Ocakta 3 yaşına girecek oğlum ama 2 günde kreş nasıl bulup alıştırayım ben şimdi, kaldım öyle valla
Swtlna Bircicekkiz hickimse yok burda tanıdığımız akrabamız falan arkadaş okuldaki öğretmen arkadaşlar var başka da yok. eşimin işi daha yoğun, özel sektörde mühendis
Krtgl4 Swtlna Bizimki de bir ay öncesinden haber verdi ayrılacağını ama bu hafta gitti gelmedi bi daha 😑
Nltka Ay bunun aynısı başıma geldi . Bakıcı haftayadan sonra gelip gelmeyeceğim belli değil dedi ve bunu dediği gün pazartesi tam 1 hafta içinde bakıcı bulmam gerekti . Çok zor bir durum . Bakıcı işi bırakıyorum diyeceğine iki el kafama ateş etse o kadar koymazdı sanırım
Bircicekkiz Swtlna yani tek seçenek kaliyo diğer öğretmen arkadaşlarinin bakıcılari varsa konuşun onlar tanıdık güvendiği birini göndersin eve de kamera koyun bence ben bu bakıcı olaylarına hiç güvenmiyorum çünkü 🙄
Krtgl4 Swtlna Ben evdeyim zaten canım bize yardımcı oluyordu sadece gün içinde ev işlerine vs. Benim doğumdan kalan bir rahatsızlığım var o yüzden yardımcı almıştık simdi yeni biri gelene kadar annem, görümcem gelip gidiyorlar arada
Hygge Swtlna Aynı şey ablamın başına gelmiş, kayınvalidesi bırakıp gitmiş hem de haber bile vermeden, o da komşuna bırakmış. 2 buçuk yaşında da kreşe mecburen.. Komşunuz var mı geçici bir süre bırakabileceğiniz? Ya da yanınızda götürebileceğiniz veya kreşe bırakacağınız kadar büyük mü? Kaç yaşında kaç aylık?
Swtlna Hygge Ocakta 3 yaşına giriyor, benim de aklıma kreş geliyor ama hiç kreş araştırması da yapmadım hem 2 günde nasıl alışır diyorum.
2papatya Swtlna 3 yaş kreş için uygun aile büyüğünüz 1 hafta 10 günlüğüne gelse alışır aslında . Oda olmazsa Okul müdürünüz idare etmez mi rapor alsanız bilemedim
Hygge Swtlna Yeni bakıcıya alıştırmaktan daha kolay olur diye düşünüyorum ben. Biranda tanımadığı biriyle olmaktansa en azından yaşıtlarıyla oynayıp eğleneceği bir yere alışması çok daha çekici gelir bence