Kızlar ya oglum kısa bir zaman öncesine kadar bezlerini dolduruyorsu ama son zamanlarda bezleri dolmuyor ıslatıyor ama dolmuyor . Her zamanki gibi emiyor tadımlıklara başladım arada su veriyorum kabızlıgıda var ama afedersiniz çişiyle alakası olabiliymi kabızlıgın ? Birde bu aralar gündüzleri cok uyuyor acaba doymuyor die olabilirmi ?