Arzumca344 şuan herşeye yeni alışıyor bebeğiniz.. bu süreç zorlu biraz .. ne verimli bi iş yapabiliyosunuz nede o uyumusken bende biraz uyuyayim diyebilirsiniz.. benim bebegimde oyleydi 5 dakikalık şekerleme uykuları vardı bide komikti de.. ama 4.aydan sonra uyku rutini olusturdum.. belli saatlerde gündüz uykusuna yatirmaya çalıştım uyumuyo diye vazgeçmeyin uyumazsa kucağınıza alın sakinlestirin tekrar yatirin zamanla o 5 damlalar 10. 10 dakklar 15 böyle böyle düzene girecek.. şimdi bebeğim 7 ay 22 günlük ve benim uyguladigim saatlerde uyuyor en yarim saat en fazla 1 saat bazen 2 saat bile uyuduğu oluyor.. 6.aydan sonra düzene girecektir sadece sabır..