Baldancocuk Var bence cok yeni henuz benim de ikinci hamileligimi ogrendigimde 10 cikmisti beta degerim simdi 3 aylik hamileyim
Palihan Maheste öyle mi ben 20 gün adet görmedim sonra kan verdim işte sonuç bu emin olamadım bende şimdi gidiyorum hastaneye bakalım 🤷♀️
Hibou Bildiğim kadarıyla 5ten yukarı gebelik var demek sizinki 2 çıkmış değeriniz. Ya çok erken yada gebelik yok
Palihan Hibou ay bilemedim ki bende size sormak istedim adet görmüyorum kanda böyle çıkınca bu referans değerlerine pek aklım basmıyor 😁