Snadiye Bebeğim 3 ay 5 günlük yaklaşık 20 gündür emmek istemiyor göğüsümü yaklaştırdıkça çığlık atmaya başlıyor kucağımda emziğiyle uyutup uyuduktan sonra uyanmadan emzire bilirsem emziriyorum. çok bunaldım artık aç olduğu için uyumuyor sürekli ağlıyor meme reddini aşan var mı acaba. Bu arada sadece emzik kullandım biberon almadı hiç
Tubbb Snadiye biz daha tam aştık sayılmaz ama ilerleme kaydettik. Vazgeçmedim, oyuncakla kandırdım, bazen önce uyurup sonra emzirdim (ki buara hep öyle), sürekli yeni birşeyler bulmak gerekiyor kandırırken. Ama galiba vazgeçmemek anahtar kelime
Sibeldncr Snadiye canım benim kızımda aynı 3 aya girdi başladık hala da devam ediyor bende senin gibi emzikle uyutup mememi veriyorum ama bir kaç yöntem daha buldum ilk uyandığı esnada hemen meme veriyorum uyumasına yakın oyun oynar gibi şarklılarla yatağa uzanıp meme veriyorum öyle alıyor vazgeçme canım geçici bir Şüreymiş umarım geçer de evlatlarımız düzgünce süt emer 🙏🏻
Buse_ Snadiye meme reddinin emzikle biberonla alakası yok sanırım sizin gibi kaç kişi yazmıştı ben ağladığı an yine memem açık bir şekilde sakince şarkı söyleyip evde gezdirdim ve ara ara yaklaştırdım sakinleşince hemen oturdum ki ayakta emmeye alışmasın öyle öyle ayağa kalkmayı şarkı söylemeyi yavaş yavaş bıraktım ve atlattık yaşasın elma kurdu şarkısı 😁😁
Tubbb Kızım bırak yanına yaklaşmayı, kucağımda uyurken aynada beni gördüğünde ağlamaya başlardı o dereceydik :)
Derinkomm Emzik direkt meme reddi sebebi kesinlikle kullanmayın. Hem emmesi kolay hem de tokluk hissi veriyor benden söylemesi.
Rabia46 Bizde de meme reddi oldu ben çok şükür astım o konuyu zorladim asla vazgecmedim emzirmekten uyurken verdim uyanıkken gönlünü Edip öyle emzirmeye çalıştım çok şükür birakmadi