Ecefe01 3ay 22 günlük bebeğim var hangi Mamayı alsam kusuyor öğle pahalı mama alacak dururnum yok hastaneye gitsem devletin verdiği bı mama varmış acaba verjrlermi ne şart olması lazım mama almak için veya ne yapabilirim kusmamasi için anne sütü almıyor
Deletedmom0099 Ecefe01 devlet sadece alerji maması veriyor onu da vermez o yüzden similac ve humana denediniz mi uygundu onların fiyatı diğerlerine göre
Yasemin34 Ecefe01 geçmiş olsun doktora gidip bir sorun kustuğunu söyleyin reflü olmasın yada doktor size bir mama önerir ben oğluma meme mama olark gittim hipp combatic kullandım onu denediniz
Ecefe01 Deletedmom0099 denedim onları da kusuyor napacam bilmiyorum Bebelac Gold kullandım onu da kustu sma optipro aldık onuda kusuyor kilo alamıyo😔
Ecefe01 Yasemin34 bebeğim sadece mama kullandığı için 5 günde 800 Gr bitio hipp 185 TL olduğu için almıyoruz açıkçası yetisemioz