Sadekahvem ameliyat oldu. Gecti sandık durmuştu 1 yaşından sonra köye gittik toz tetikledi tekrarladı. Doktorlar 1 yaştan sonra masaja gerek yok diyorlar fayda etmez felan. Bana bı doktor devam et dedi. Ameliyatı 10 dk ama o an çektiğim acı sınırsız. Çok doktora gittim hepsi tek çare masaj dediler. Bir doktor çayla
temizle dedi yaptım daha çok şiddetlendi. Çay göze iyi gelebilir ama her hastalık bir değil.