Kızlar herkese merhaba. Dedem covid oldu durumu iyiyken bir anda fenalaştı. 83 yaşında bu arada. Doktor zatürre dedi. Covid servisinde yatıyor. Ve oksijen alıyor aynı zamanda. Bir iki kere yanındakilere bağırmış siz beni bu hale getirdiniz ,bastonuyla vurmaya çalışmış falan. Yani aklı gitmiş. Bugün doktor yoğun bakıma alıcaz demiş kan sonuçlarını bekliyorlar. Herhangi kronik rahatsızlığı yoktu, yoğun bakıma giren çıkamıyor diyorlar ve dedem çok yaşlı. Bu durumu yaşayan etrafında olan var mı. Süreç nasıl geçti. Lütfen dualarınızı da eksik etmeyin 🙏Şimdiden teşekkür ederim