Kızlar kızım 5 aylık öküsürüyo gibi eminde değilim ama çünkü kızım tükürüğünü kaçırıp gebelde ökdürğyodu ama farklı gibi geldi ne yapsam bilemmdim bir kaç kere öksürdü kalkınca hemen doktora götürsem mmi yoksa biraz izlesem mi durumunu keyfi yerinde ateş yok bu arada bide hemwn hastaneye gidin demeyin özel hastane en yakın 1 buçuk saat mesafede eşim olmadan gidemem devlettede çoçuk doktoru yoktur bu gün malum hafta sonu dün böyle bi durum yoktu bu sabah fark ettim