Kızlar 7günlük anneyim hastane işlerim oluyor eşim arabada çocuklara bakıyor oğlum zaten kardeşi oldu olalı çok değişti zorlanıyoruz o yüzden her neyse ben hastanede iken kızım çok ağlıyormuş emzik vs almıyor refleks olarak aç olmasa bile meme arıyor ben bu süre zarfında sütümü sağıp dolapta muhafaza edip ona biberon ile mi versinler yoksa bundan sonra alışır hep mi biberon alır ?