pamuksekerinannesii Kızlar doktorumuz onayı ile mecburi memeden kestik 2 gün oldu ve hiçbirsey yemiyor ağzını açmıyor ve göğüslerim taş gibi acısından duramıyorum süt kanalları ne zaman kapanır çocuk nasıl yemek yer ve şişlik nasıl iner bana bilgi verir misiniz
Ccansuu pamuksekerinannesii bir anda kestiyseniz psikolojisi bozulmuş olabilir ben kademeli olarak azaltmıştım 10 güne yayıp ve hiç göğsüm de şişmedi ara ara sağıp rahatlatabilirsiniz ortalama bir ayı buluyor sütün tamamen kesilmesi siz annesi olarak daha iyi bilirsiniz ama tam azı dişleri çıkma dönemi emmek onu rahatlatırdı en azından dişleri tam çıkana kadar iştahsızlığı devam edebilir
pamuksekerinannesii Aliasya59 kızım 13 aylık ve sabahlara kadar uyumuyordu ağzında sadece meme olacak çektiğim an ağlıyordu buda yemesini etkiliyordu ve benimde psikolojim bozulmaya başlamıştı eşim yok ailem eş dost farklı şehirde günlerdir aylardır ne o nede ben uyku yüzü görmüyoruz. Bundan kaynaklı kesmek zorunda kaldık
pamuksekerinannesii Mom4565 hayır söylemedi birşey hangi ilacı kullanmam lazım ya mahfoldum kafam kadar oldu resmen
Aliasya59 pamuksekerinannesii kesmekte en iyisi zaten meyvesi sebzesi çorbası ara öğünü akşam öğünü aç olduğu için ve alışkanlık haline getirdiği için ağızda meme ile uyuyor hem kendi özgüveni acısından gem sızın psikolojiniz için en iyisini yapmışsınız umarım bi an önce yemeye başlar
Mom4565 pamuksekerinannesii adını şu an hatırlayamadım canım siz bı an önce arayın doktorunuzu size söyler o hemen alın böyle çok uzun sürer ve çok caniniz yanar
Rain Benimde kızım 14 aylık aynı sorunları yaşadım inan. Buralara çok yazdım ne yapsam diye. Ben gece emzirdim sonra beşiğe bıraktım ağlasada almadım 1 hafta çok zor gecti ama sonra ağlaması azaldı.
pamuksekerinannesii Rain egitmenden egitim mi almadım besige mi koymadim neler neler ama asla çözüm olmadi
pamuksekerinannesii Ccansuu Eğer emzirmeye devam etseydim bende psikoloji diye birşey kalmayacakti ölü gibi geziyordum evin içinde meme onun için sadece emzikti gece ağzından çektiğim an ağlıyordu ve bel ağrısından kivraniyordum yemek yemiyordu çünkü meme vardı kademeli nasıl oluyor ben tek seferde kestim
pamuksekerinannesii Aliasya59 Gercekten artık çok yorulmuştum hergun ağlıyordum dayanamıyordum artık çocuğa adapte olamıyordum kendime.bakamiyor sürekli ağlıyordum işkenceye dönmüştü umarım bı an önce duzelr oda bende
Ccansuu pamuksekerinannesii tabi siz de haklısınız ben emzirme saatlerini not alıp aralıklarını git gide açarak azaltmıştım her istediğinde de dışarı çıkardım dikkatini dağıttım bi 15 gün falan sizi zorlar sonra o da adapte olur merak etmeyin