hazall20 Merhaba anneler :) bebeğim 1 aylık oldu anne sütüne ek formül mama da içiyor. Önceden hergün kakasını yapardı ama son 1 haftadır 3 günde bir yapıyor sizce normal mi ?
Bir_prens_bir_prenses Normal büyüdükçe azalıyor kaka yapması ama eğer kabızlık varsa hergun 1 defa mamanın içine 1 çay kaşığı zeytin yağ koy.