Merhaba anneler kızım. 10.ayina girecek sabah yumurta(2 veya 3 günde bir bagirsaklari tembel kabiz oluyor) kaşık mama, çorba, akşam üstü bazen ezilmiş kuruyemişli (ceviz,fındık) yogurt bazen meyve püresi bazen cici bebe süt, akşam 8 gibi kaşık mama, yatmadan önce formül süt veriyorum. Siz nasil Besliyorsunuz? Dişleri yok kati sekilde yani ezilmiste olsa yemek verdiğimde bogazinda kalıyor bende biraz fazla aceleciyim sanırım bebeğim hemen bizim gibi yemek yesin istiyorum. Ama böyle beslendiğinde sanki yeterli gelmiyor bana başka ne verebilirim?