VMS Alerjik bebeği olanlar 4. ay aşısından sonra ne belirtiler yaşadınız? Bebeğim baya alerjik bu arada:(
Merve59 VMS ikinci ay aşılarının 2. Dozları (verem aşısı hariç) yapılacak 4.ayında. İkinci ayda bişey yaşamadıysanız bu ay da öyle olur büyük ihtimal
emoo sadece ateş 37.7oldı geceye yakın oldugu için gece çıkmasın diye 1çk calpol verdim hafif bir huzursuz oldu o gece o kadar