Merhabalar bebeğim 6 aylık bugün ilk defa taşımlara başladım. Havuç buharda pişirdim çatalla ezdim biraz da zeytinyağı ekledim fakat bebeğim çok fazla öğürdü böyle öksürerek bayağı kızararak öğürdü tükürdü yiyemedi sanki. Sormak istediğim şu bir hata yapmış olabilir miyim çünkü ilk önce dilin ucuna değdi şap şap yaptı ağzını bayağı istedi ama sonra yutamadı gibi. Acaba biraz az mı pişti biraz diri mi kaldı diye şüphelendim gibi ya da azıcık sıcak suyla açsam daha mı iyi yer di sebebi ne olabilir acaba?