Ugurbebek67 38 derecede yanıyor. Salon koridor mutfak yatak odasi yaniyor. 28 ekimden beri yaniyor. 35 yaniyordu yukselttik 38 yaptık daha serinlediği için. 2 haftalık fatura geldi. 135 🤷🏻♀️ onumuzdeki ay belli olur kac geldigi. Hic kapatmiyorum sabit yaniyor. Yoğuşmalı kombi. Evin ısısını koruyor sabit. Mesela soğudu evin içi 40a çıkıyor, evin ısısı sabitlenince normal sabite iniyor ya da sıcak olduysa kendini ayarlıyor 35e anlatabildimmi bilmiyorum.