Lulemom Bebeğim 3 aylık oldu. Bu zamana kadar istemesem de gaz sancıları yüzünden ayağımda sallayarak uyuttum. Artık gaz sancımız baya azaldı. Ve ayağımda sallamak istemiyorum. Yanına yatarak pışpış yaparak falan uyutmak istiyorum. Nasıl alıştırmam gerek.
Balkupum2505 Lulemom 6 ayliktan beri yanina yatarim öyle uyur cok rahat oluyo alistirin bencede. Eline oyuncak vs bisey verin yada benim gibi elini tutun elimle oynarken uyuyakalir hep
Serenaycaner Lulemom yaa bende aynı durumdayım kolik bir bebekti zaten bir kaç kere denedim ama kendini yırttı morardı hep mecbur hala ayağımda sallıyorum halada gaz sancılarımız fazla azalmadı nasıl olucak bilmiyorum
Lulemom Balkupum2505 nasıl alıştırdınız. Şimdi uyku saati geçince çok ağlıyor. Sallarken bile zor sakinleştiriyorum. Ağlayarak uyuyo. Uyku saatinden önce mi yatağa geçememiz gerek ağlamaması için
Balkupum2505 Lulemom evet uyku saatinden bi yarim saat önce falan gecın yataga önce yatakta oynayın onla mesela kitaptaki resimleri gösterin vs zaten uykusu gelecektir sonra elini tutun eliyle oynayin benimki bu sekilde alisti ama ilk denemede tabi zorlanirsiniz bunu bir kac gun surekli deneyin sabirla 😀
IceLady Serenaycaner kimyon suyu içirin bebeginize gün içinde 2,3 cat kasıgı verin bakin hiç bişeyi kalmıcak. Bızde cok cektikkk
Serenaycaner Balkupum2505 bunu bende deniycem bakalım nasıl olucak inşallah yararda bizde rahat ederiz valla
Serenaycaner Lulemom valla öyle olucak herhalde yatağımı özledim ya rahat bir şekilde yatmayı ama herhalde baya bir özliycem yatağımı 😊
Balkupum2505 Serenaycaner insallah işe yarar ama pes etmeyin ilk zamanlar tabi basarili olunmuyo alismasi gerekiyo falan 😊