2maviboncuk Şimdide şekere zam gelecekmiş 4torba alayım dedim 5kglik 2torbadan fazla almak yasakmış siz ne düşünüyorsunuz güzel anneler ne olacak böyle artık sonu yok mu bu işin 🥴🥴
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi 2maviboncuk %25 zam geldi şekere herhalde ayın 1 inden itibaren uygulanacaktır.
Egeanul 2maviboncuk maaşa yapılan zam zaten markete de yansıyor. Sanıyolarki maaşa zam yapıldı ama gıda olduğu gibi. Değişen bişey olmuyor. Maaşa zam=markete zam.
Balkupum2505 2maviboncuk %25 geçen hafta geçen aksamda %15 zam geldi kitlık olacagini söyluyolar ve stok yapin diyolar
2maviboncuk Mom544154 Valla öyle gözüküyor 26.50 dan aldım 40liraya yakın olacağı söyleniyor napicaz böyle artık valla hep hesap kitap düşünmekten yoruldum
2maviboncuk AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Bu zamları birazda maaşlara verseler keşke hersey ateş pahası ama maaş aynı maaş yetmiyor artık birsey alabiliyorsan öbürü kaliyor
2maviboncuk Egeanul Canım maaşa senede bir kere zam oluyor geçen yıldan buyana hersey en az %50oranda artmış durumda
Egeanul 2maviboncuk memura senede iki kere yapılıyor. Ne farkediyor diye sorsan. Hiçbişey farketmiyor
Gokkusum11 2maviboncuk dün gecede enerjiye %48 zam geldi doğal gaz ve elektirikte bol sıfırlı bol küsüratlı afedersiniz kol gibi faturalar bizi bekliyor.
Bayramannesi Gokkusum11 5 aylık bebek var evde bu soğukta doğalgaz yakmak zorundayız birde biraz vanaları kısın diyorlar bu soğukta tabi evleri cehennem sıcağı gibi açık Allah sonumuzu hayır eylesin 🤲
Tortilla_ 2maviboncuk Tekrar gir 2 torba daha al . Öyle veriyorlar. Geçen markette bir adam da 8-10 tane şeker alacaktı. 2 den fazla olmuyor. Tekrardan giriş yapıp alabilirsin dedi kasiyer
2maviboncuk Deleted0979 Bende şeker kullanmıyorum ama kek vs yapacağımız zaman illaki kullanılıyor bide bu zamlarda tek sorun şeker olsa keşke 😑
Kaderlmc Deleted0979 aynı şeyi eşime söyledim şekersiz çay öyle tatlı da çok yapmam 😂 saf mısın şekere gelen zam fırınından aldığın çikolataya kadar etkiler dedi 😂😂
Bualemdeyeniyim Deleted0979 yani gercekten seker kullanmadıgınız icin sanslı olsugunuzu dusunuyosanız yanılıyosunız bence. Ya da ironi yaptınız ben anlayamadım😁 sekere zam demek neyin icinde seker varsa herseye zam demek😁