Merhabalar daha öncr yazmıltım 27 mayıs 1 haziran arası tatilr gidecrğim diye öncr planjmız antalyaydı dqha sonra aksilikler vs derken abant vr sapanca olarak değiştirdik zatem biz de swpancada oturutorum maksadımjz havuzw girip eğlenmekti:)
Önce 1,5 saat yol için abanta gittik orada 2 gün kaldık kapalı havuza bebeğimle beraber girdim zaten abant çok boştu havuz temizdi. Bizdrn başka kğmsr yoktu havuz kullanan :) su içerisindeki becerisinr hayran oldum diyebilirim :) biz boyun simidi kullandık çok da rahat ettik tüm vücudu suda olduğu. İçin üşür mü diye endişe etmedim kapalı havuzda da belli bir. Sıcaklık olduğu için. Ğşğmesi imkansızdı:)
Daha sonra sapancaya geldik kaldığımız otelde. Açık havuzlar hala çok soğuktu hava 31 33 derece arası olmasına rağmen bebeğin çocuğun girebilecrği gibi değildi yine kaoalı havuz tercih ettik herkes kızıma çok şaşırdı😆 bu kadar küçük olup yüzmeye çalışması içgüdüsel olarak çırpınması falan baya ilgi odağıydı:) gündüz uykularımızı kah odada kah bebek arabasında yürüyüş yaparken yaptı ki daha önce yazmışlığım vardır bebek arabasından nefret ederdi kızım uyumayı boşverin 5 dk oturmazdı, 😆 tatil bize yaradı anlayacağınız
Güneş kremi olarak mustela seçmiştğm ama kullanma gereği duymafm şapka gözlük ince kıyafetler ve gölgede geçirdim zamanımızı onun düzrnini bozacak bi aktivitede de bulunmadm açıkcası ama bizim için çok keyifliydi hem evden uzaklaşmak hem gerçekten başka yerlerde uyumu ve uyuması benim için mğthiş kolaylıktı inşaallah seneye tsm anlamışlsr deniz havuz tadını çıksrırız:)