Bayanlar leslie ye başladım fakat dili İngilizce İngilizce bilmediğim için hareketlerine bakarak yapıyorum ama leslie 1,2,3 diye gidiyor oni nasil yapiyoruz mesela leslie 1 i kac gün yapiyoruz yoksa her gün iki üç diye devam mı ediyoruz leslie yapan bayanlar bunu nasıl yapıyorsunuz kafam karıştı yardımcı olursanız sevinirim🙏😊