Dnacar83 Marka yazabilirmisiniz varsa gorsel bide eşime parfum almak istiyorum ama kokularina emin olamiyorum
Canss3535 Dnacar83 ben eşime avondan full speed, perceive, individual blue bunları alıyorum genelde ve çok hoş kokuları var tavsiye ederim
Noname21 Dnacar83 bak ben sana yazicam bir tane 5 dakika sonra harika ya. Esim kullaniyor dışarıda sıktırttmiyorum cubku çok güzel ahab
JackDaniels Dnacar83 Eşimin imza kokusu Tom Ford Tobacco Vanillledir. Günlük olarakta genelde One Million kullanır
Gunesasel Dnacar83 paco rabanne invictus eşim bunu kullanıyor sadece çok güzel kokusu da ama bence pahalı 😏
FZC Dnacar83 https://imgyukle.com/i/kDppwU eşimin kullandığı bence çok güzel kokuyor biraz pahalı ama kokusu HARİKA