Merhaba arkadaşlar uzun zamandır buralarda yoktum oğlum 24 aylık iki yaşına girdik
fakat hala katı beslenemiyor aksi taktirde öğürüp kusuyor eline aldığı tek şey biskivü ve ekmek içi onuda minnacık şekilde ağzına alıyor hala bir çiğneme kabiliyeti yok.Sabahları herobaby kahvaltılık tahılın içine yumurta peynir eziyorum öyle yediriyprum öğlen ve akşam hep çorba içine ekmek içi koyuyorum direk yutuyor zaten çiğnemeden gece de meyve püresi.Kısacası yaşıtları gibi makarna pilav omlet vs yiyemiyor..Ne yapmalıyım sevgili anneler fikir verir misiniz kilomuz yinede şükür iyi durumda..Hep muhallebi kıvamında yiyor ne hazırlarsam artık 2 yaşında nasıl alıştırcam bilemiyorum..Bebeklikten aslında biraZda ben hatalıyım öyle herşeyi eline vermedim hep kendim yedirdim şimdi de böyle oldu 😒 yorumlarınızı bekliyorum